Nielen nemecké automobily, ale aj nemecké kuchyne majú vo svete cveng. Sú povestné najmä svojím nadčasovým dizajnom, ktorému sa úspešne darí spájať najkvalitnejšie materiály, najmodernejšie technológie, luxusný vzhľad a zároveň si udržať minimalistický výraz.
Mnoho ľudí však narazí na príliš vysokú cenu, ktorá je prirodzenou daňou za precízne vyhotovenie. Riešením však môže byť spoločnosť Häcker, nemecký výrobca kuchýň prináša minimálne porovnateľnú kvalitu za atraktívne ceny, a to bez kompromisov. Čím je táto značka výnimočná?
Dizajn plný inovácií z dielne Häcker
Spoločnosť Häcker vznikla už v roku 1898, no výrobe kuchýň sa venuje až od roku 1965. Rodinná firma sa zrodila v južnom Vesftálsku, ktoré je považované za domov špičkových nemeckých producentov kuchýň. Hoci má Häcker bohatú históriu, za jeho úspechmi nemusíme chodiť ďaleko – dôkazom je cena v prestížnej súťaži Red Dot 2018 v kategórii Honourable Mention. Spoločnosť si priniesla ocenenia z podujatia, ktoré sa sústredí na kombináciu kvality a špičkového dizajnu, tromfom bol nástenný úložný systém SlightLift.
Dvojposchodová polička skutočne zaujme na prvý pohľad, no jej hlavným lákadlom nie je ani tak dizajn, ako skôr funkcionalita: panel poličky na prvom poschodí viete jednoducho vysunúť o poschodie vyššie a získať tak otvorený úložný priestor.
Na tom by však nebolo nič výnimočné, druhé poschodie (spoločne s prvým) dokážete vyklopiť hore. To všetko je doplnené príjemným ambientným osvetlením, ktoré si môžete nastaviť podľa nálady či pracovného nasadenia. Pre zainteresovaných to nie je žiadnym prekvapením, pretože systém SlighLift pútal obrovskú pozornosť už na milánskej výstave EuroCucina, ktorá patrí medzi najrešpektovanejšie podujatia prezentujúce riešenia do kuchýň v Európe.
Nadčasová tradícia
Práve na tomto podujatí v Miláne oslavovala spoločnosť Häcker svoje 120. narodeniny. Keď v roku 1898 začal Hermann Häcker s podnikaním, zrejme by mu ani vo sne nenapadlo, že o 120 rokov neskôr bude v jeho firme pracovať 1 550 ľudí, ktorí vyrobia 1 000 kuchýň mesačne a ročný obrat bude predstavovať viac ako 550 miliónov eur. Aj preto sa nemecký výrobca kuchýň rozhodol osláviť svoje okrúhle narodeniny vo veľkom štýle – na EuroCucina mal k dispozícii až 450 m2 výstavnej plochy, kde ukázal 5 svojich najnovších kuchýň, nechýbal ani salónik, ktorý lákal hostí k uvoľnenej konverzácií či prezentácia kuchynských zariadení Blaupunkt, ktoré výrobca používa.